אדריכלית לעיצוב עסקים 

אחד הדברים שהכי משפיעים ומגדירים חללים של עסקים הוא עיצוב הפנים: האופי, הדימוי והאווירה במקום, תנאי העבודה שמשפיעים על פריון העובדים, הממשק מול הלקוחות ואפילו המיתוג של העסק – כל אלו נקבעים במידה רבה על ידי העיצוב של החלל.

לזהות את ה-DNA של העסק
אדריכלית מנוסה לעיצוב עסקים תתחיל תמיד בהבנת צרכי הליבה של העסק. חשוב לזכור שעיצוב עסקים יוכתב גם בהתאם לקטגוריה המקצועית. משרד עורכי דין, לא נראה ומתפקד כמו מטה של חברת הייטק, שבתורו לא נראה ומתפקד כמו בית קפה או קליניקה של רופא שיניים. לכל עסק יש מעטפת גדולה של צרכים ודימויים שמגדירים את הקטגוריה. התפקיד של אדריכלית לעיצוב עסקים טובה הוא למצוא את המקום הכי מדויק, נכון ומקורי בתוך גבולות הגזרה של הקטגוריה המקצועית.

אחרי שמופו הפרמטרים הייחודיים של העסק צריך לבחור בקונספט עיצובי שישרת אותם באופן סינרגטי. כמות המשתנים שצריך לקחת בחשבון היא כמעט אינסופית, לכל החלטה, גדולה כקטנה יש משמעות – בסוף הכול צריך להתכנס לפאזל שיוצר מארג עיצובי קוהרנטי, שגם מייצר אמירה חדה.


ניהול העבודות בעת ההקמה
תפקידה של אדריכלית לעיצוב העסקים לא מסתכם בגיבוש הקונספט ושרטוט התכניות. חלק הארי של העבודה הוא בניהול העבודה בפועל, הכולל בחירה של אנשי המקצוע, פיקוח על העבודות בשטח ומציאת פתרונות אפקטיביים לבעיות שצצות במהלך העבודה. נדבך נוסף בפעילות של אדריכלית לעיצוב עסקים נוגע בבחירת הריהוט והאביזרים ובסיוע בתהליך הרכש. כל דבר, ממתג התאורה בקיר ועד דלפק הקבלה. אדריכלית מנוסה תדע בנקודה הזו גם לחסוך הרבה מאוד כסף ללקוח, מאחר שחלק מהיכולת המקצועית שלה כולל גם היכרות עם השוק ובמקרים מסוימים גם קשר טוב וישיר עם הספקים.

אחת מנשות המקצוע הבולטות בתחום הזה היא אדריכלית הפנים לי אשבל, מייסדת הסטודיו 'עיצוב חכם'. אשבל מתמחה הן בעיצוב פנים לבתים פרטיים והן בעיצוב פנים לעסקים וכבר צברה למעלה מעשר שנות ניסיון מקצועי במהלכן עיצבה עשרות משרדים ועסקים מסוגים שונים. אשבל דוגלת בגישת ה-One Stop Shop והיא מציעה מעטפת מקצועית הוליסטית שלוקחת אחריות על כל התהליך, מהגיבוש הראשוני של הקונספט ועד תקיעת השלט והמזוזה ביום חנוכת העסק.

בין היתר, פתחה אשבל ליין ליבוא ריהוט איכותי מסין שמאפשר לה לספק ללקוחותיה פתרונות מגוונים בתפירה אישית בעלות מאוד נמוכה ביחס למה שמקובל לפגוש בשוק המקומי.
 
 


חולמים על עיצוב מושלם?
אני כאן כדי להגשים לכם אותו!

 מלאו את הפרטים
ונציג יצור איתכם
קשר בהקדם


לי אשבל- עיצוב חכם אדריכלות ועיצוב פנים

074-767-94-15

lee@smartdesignarc.co.il

אלה 16, ראש העין