אדריכלית לעיצוב פנים

מצאתם את דירת החלומות שלכם וחתמתם על חוזה המכר, זה לא משנה אם רכשתם דירה חדשה מקבלן או אם רכשתם דירה יד שנייה – כי עכשיו הסיפור שלכם ושל הבית החדש רק מתחיל. בסופו של יום מה שיהפוך את הדירה שקניתם ל'בית' במלוא מובן המילה, זה המהלך העיצובי שתבצעו – ההחלטות לגבי החלל וכל הריהוט והאביזרים שתכניסו אליו. איך אמר האדריכל הנודע מיס ואן דר רוהה: "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים".

אל תנסו לעשות את זה לבד
צירוף המילים 'עיצוב פנים' עשוי לתעתע. מבחוץ זה נראה קל, במה כבר מדובר? בבחירה של כמה רהיטים והחלטה איפה יהיה המטבח? הרי המעצב לא שובר את הקירות בעצמו, למה לי לשלם למישהו עבור עבודה שאני יכול לעשות לבד. בהנחה שאתם בעצמכם לא אנשי מקצוע בתחום העיצוב או בתחום שנושק לו, הבחירה לוותר על שירותיה של אדריכלית לעיצוב פנים (או אדריכל, המגדר באמת לא חשוב) עלולה להתגלות כשגיאה קולוסלית.

מה שנראה קל כאשר מעצבת הפנים עושה את זה, הוא רק חלק קטן מעבודת עיצוב הפנים וגם הוא "נראה קל" רק בגלל שהמעצבת למדה שנים ארוכות ורכשה ניסיון מקצועי מעשי לאורך שנים. למעשה, עבודת אדריכלית הפנים היא עבודה מורכבת המושתתת על רבדים רבים. מי שינסה לעשות את זה בעצמו יגלה מהר מאוד שזה הרבה יותר מסובך ממה שהיה נדמה תחילה, שאין לו כלים לתקשר באופן מדויק עם אנשי המקצוע ושבסיכומו של עניין הוא גם לא חסך כסף. להפך, אחד התפקידים המרכזיים של המעצבת הוא לחסוך ללקוח עלויות בשורה התחתונה.


תהליך העבודה של האדריכלית
כאמור, ברובד הנסתר עבודת האדריכלית לעיצוב פנים, הרבה יותר מורכבת ממה שניתן לנחש. אדריכלית הפנים לי אשבל, בעלת הסטודיו לעיצוב הפנים, 'עיצוב חכם', פירטה בפנינו את עיקרי תהליך העבודה שלה.

בשלב הראשון המעצבת פוגשת את הלקוחות ומנסה להבין מה המשימה, מה הם הצרכים והרצונות של הלקוחות ומה הן העדפות האסתטיות. אחרי הכול, ואת זה חשוב להדגיש, בחירה אסתטית היא עניין של טעם אינדיבידואלי ומעצבת טובה נבחנת, בין היתר, ביכולת שלה לא לכפות את טעמה על הלקוח, אלא להתחבר לטעמו של הלקוח ולהגשים את החלום העיצובי שלו.

בשלב הבא, תגבש המעצבת קונספט עיצובי ביחד עם הלקוחות, הקונספט הזה יתורגם לתכנית. בהמשך ייבחרו אנשי המקצוע, כאשר לאורך כל הדרך האדריכלית נותנת אינפוט עיצובי ומלווה את הלקוחות בבחירת וקניית הריהוט והאבזור וכמובן נמצאת שם בשביל לתת את הטאצ' הסופי. או כמו שלי אשבל אומרת: "איתכם עד המצעים."
 


חולמים על עיצוב מושלם?
אני כאן כדי להגשים לכם אותו!

 מלאו את הפרטים
ונציג יצור איתכם
קשר בהקדם


לי אשבל- עיצוב חכם אדריכלות ועיצוב פנים

074-767-94-15

lee@smartdesignarc.co.il

אלה 16, ראש העין