מעצבת פנים חנויות

אם אתם עומדים בפני פתיחה של חנות מכל סוג, כבר רכשתם או השכרתם את הנכס ואתם צריכים להתקדם לשלב הבא, סטודיו לעיצוב חנויות צריך להיות המקום הבא שאתם פונים אליו. חשוב שתוודאו שכשאתם מחפשים מעצבת פנים חנות היא אחד הדברים שנמצאים בתיק העבודות שלה. בעבודה מול מעצבת פנים חנויות הן שונות מדירות משום שהמטרה שלהן היא אחרת ולפיכך הן מעוצבות בצורה שמשרתת את המבקרים בהן באופן ששונה מהותית מדירה, שמתגוררים וחיים ובה. לכן בחרו מעצבת פנים חנויות ורצוי כזו עם ניסיון בעיצוב חנויות מסוגים שונים, כדי שתוכל להעניק מהניסיון הרב שלה גם לחנות שלכם.

מעצבת פנים חנות

אם אתם מעוניינים במעצבת פנים חנויות ברמה בינלאומית, כזו שמעניקה שירות מעולה ומספקת תוצאות עוצרות נשימה, פנו ל "עיצוב חכם" של המעצבת לי אשבל. אשבל מתחזקת סטודיו לעיצוב חנויות ודירות מכל סוג ויש לרשותה ניסיון עשיר בעיצוב מגוון סוגים של חללים, למרות שונות. כיאה למעצבת פנים חנויות הן רק חלק קטן מתיק העבודות המרשים של אשבל אך בכל מקרה, היא מקפידה לעבוד על-פי שלבים קבועים ומסודרים שבסופם תוצאות מרהיבות ובמהלכם העבודה מולה כמעצבת פנים חנות היא נוחה, קלילה ומהירה.

סטודיו לעיצוב חנויות

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור לגבי סטודיו לעיצוב חנויות הוא שהעיצוב צריך להיות חלק מהשפה המיתוגית של העסק שלכם ולשקף לא רק אווירה מסוימת אלא את כל האופי של מה שעומד מאחורי המוצרים המוצגים בחנות. אחד הדברים שלי אשבל עושה בעבודתה כמעצבת פנים חנויות הוא להבין לעומק את לקוחותיה ואת הצרכים שלהם ושל לקוחות הקצה שלהם, על-מנת שאלו יבואו לידי ביטוי בעיצוב החלל. כמובן שכמעצבת פנים חנויות אינן קהל היעד היחיד של אשבל ובעבודתה כמעצבת פנים חנות ובעלי דירות מסוגים שונים מהווים את עיקר הלקוחות הפונים אליה. יחד עם זאת, השירות הוא אחיד עבור כולם וכולל לא רק התאמה אישית אלא גם ליווי אישי ומקצועי צמוד, עד לשביעות הרצון המלאה של כולם.

אדריכלית חנויות

אשבל היא הרבה יותר ממעצבת בעלת כשרון לראות את התמונה הגדולה. היא מתפקדת גם כאדריכלית חנויות, כלומר יכולה לתת מענה גם לבנייה עצמה ולהבטיח כי היא תהיה בטיחותית, הגיונית ופרקטית גם עבור מי שעובד בחנות וגם עבור הלקוחות המבקרים בה. הידע הרחב שלה בשילוב עם החוש האסתטי המפותח, הם אלו שמביאים לתוצאות מרשימות.
 
 


חולמים על עיצוב מושלם?
אני כאן כדי להגשים לכם אותו!

 מלאו את הפרטים
ונציג יצור איתכם
קשר בהקדם


לי אשבל- עיצוב חכם אדריכלות ועיצוב פנים

074-767-94-15

lee@smartdesignarc.co.il

אלה 16, ראש העין