עיצוב חללי עבודה

מה הופך חלל עבודה לחלל עבודה מוצלח? במילה אחת – העיצוב. בין אם מדובר בחלל עבודה משותף בסטודיו, בתכנון של משרדים או בפינת העבודה בבית, עיצוב חלל העבודה דורש התייחסות וחשיבה מיוחדת.

עיצוב שמייצר פוקוס
האתגר הגדול בעיצוב חלל שמיועד לעבודה הוא היכולת לשלב את אזור העבודה במארג הכולל ובאותה נשימה לייצר פינה נוחה ופרטית לעובד שתאפשר לו להפיק את המקסימום מעצמו ללא הסחות דעת. מחקרים מצביעים על כך שלסביבת העבודה יש השפעה דרמטית על איכות העבודה והתפוקה.

כשבאים לעצב פינת עבודה חלק מהשיקולים הם פיזיולוגיים ובריאותיים. יש משמעות גדולה לאופן בו העובד יושב, בעיקר כאשר העבודה נעשית ברובה מול מסך המחשב. מנח לא נכון עלול להוביל לעייפות, שרירים תפוסים וכאבי גב. לכן, חשוב לבחור ברהיטים, בעיקר כיסאות, בעלי תכונות ארגונומיות שתוכננו לעבודה מול מסך המחשב. אחת התופעות שפוגשים אצל מעצבים חסרי ניסיון, זו בחירה של כיסאות רק על פי מפתח אסתטי, ללא חשיבה על האספקט הזה, וחבל. לחלל העבודה יש בראש ובראשונה מטרה פרקטית. הרצון לעצב חלל שמייצר אצל העובד פוקוס חיובי יכתיב הרבה החלטות בתכנון החלל. כשמדובר בסביבת עבודה של Open space, האתגר הזה רק גדל כי היעדר חלוקה ברורה מקשה מאוד לאזן בין הצורך של העובד בפרטיות ואינטימיות לבין הזרימה העיצובית הכוללת של החלל.


מעל עשר שנים של ניסיון
מכאן אפשר להבין שכאשר מדובר בעיצוב חללי עבודה הניסיון הוא מרכיב קריטי בעבודת המעצב. בהקשר הזה כדאי להזכיר את אדריכלית הפנים לי אשבל, שהקימה את 'עיצוב חכם', חברה שמתמחה בכל האספקטים של עיצוב הפנים – משלב גיבוש הקונספט, דרך התכנון, בחירת ורכישת האביזרים והריהוט, בחירת אנשי המקצוע והפיקוח על העבודות ועד לטאצ' הסופי והמסכם.

לי אשבל צברה יותר מעשר שנות ניסיון באדריכלות פנים לסקטור המגורים הפרטי וללקוחות עסקיים כאחד, ואחד מתחומי ההתמחות שלה הוא עיצוב חללי עבודה שמצטיינים הן בערכים האסתטיים הייחודיים שלהם והן בערכים הפונקציונליים שהופכים אותם למקומות שפשוט כיף ליצור ולעבוד בהם.

בנוסף לשירותי העיצוב המגוונים שלה, לי אשבל ייסדה מחלקה המתמחה בייבוא של ריהוט איכותי מסין. עובדה זו מאפשרת לה להציע ללקוחות מעטפת עיצוב הוליסטית ולספק ריהוט ייעודי איכותי שנתפר לצרכי כל פרויקט, באחריות מלאה, ללא תלות בספקים חיצוניים וללא פערי התיווך שעלולים לייקר מאוד את התוצאה הסופית. 
 


חולמים על עיצוב מושלם?
אני כאן כדי להגשים לכם אותו!

 מלאו את הפרטים
ונציג יצור איתכם
קשר בהקדם


לי אשבל- עיצוב חכם אדריכלות ועיצוב פנים

074-767-94-15

lee@smartdesignarc.co.il

אלה 16, ראש העין