עיצוב פנים דירות יוקרה

בתחום של עיצוב פנים דירות יוקרה נחשבות לאתגר מיוחד במינו. בניגוד לדירות סטנדרטיות, עיצוב מודרני יוקרתי כולל התמודדות עם תקציב הרבה יותר גדול, שמצד אחד מאפשר הרבה יותר גיוון ומצד שני צריך לעמוד בסטנדרטים עילאיים על-מנת שהתוצאה תשקף את הסטטוס המכובד של מי שמתגורר בדירה.

זו בדיוק הסיבה שעיצוב פנים בתי יוקרה שמור אך ורק למעצבים מיומנים במיוחד, שיודעים לקחת תקציב גדול יחסית ולהשתמש בו על-מנת להפוך את הבית לארמון מלא סטייל ושיק. עיצוב פנים דירות יוקרה צריך לבוא לידי ביטוי לא רק בחומרי הגלם בהם משתמשים אלא גם במראה, שבדרך כלל כולל את כל הטרנדים והחידושים האחרונים בתחום.

עיצוב פנים בתי יוקרה

בעיצוב פנים בתי יוקרה חשוב לזכור מעצב שמכיר מקרוב וחי את כל הטרנדים של עיצוב מודרני יוקרתי. חשוב לזכור כי  עיצוב פנים דירות יוקרה  הוא תחום שמתחדש כל הזמן והטרנדים בו משתנים תדיר. לפיכך, מעצב מוכשר צריך להיות עם היד על הדופק ולדעת בכל רגע נתון מהו הלך הרוח העולמי ב עיצוב פנים דירות יוקרה. זאת כדי שבבואו לעצב את דירת היוקרה שלכם, הוא ידע ליישם אותם בשטח ולסייע לכם לעמוד בכל הטרנדים הללו ולהרשים את כל מי שנכנס אליכם הביתה.

עיצוב מודרני יוקרתי

 בתים יוקרתיים הם השקעה לא קטנה בפני עצמם ולכן, אסור להתפשר גם בעיצוב פנים דירות יוקרה. אם אתם מחפשים מקום המתמחה בעיצוב מודרני יוקרתי פנו לסטודיו "עיצוב חכם" של לי אשבל ותוכלו ליהנות מעיצוב פנים בתי יוקרה ברמה הגבוהה ביותר שיש. לאשבל ניסיון הן בעיצוב והום סטיילינג והן באדריכלות פנים והיא פתחה את סטודיו "עיצוב חכם" במטרה להעניק שירות בתחום  עיצוב פנים דירות יוקרה ולהשתמש בידע שצברה ובהשכלה שלה על-מנת להוציא תחת ידיה דירות מפוארות, אלגנטיות ומרהיבות ביופיין, שכל מי שנכנס אליהן מתפעל מיד והן משקפות את אותו סטטוס נעלה של אלו המתגוררים בהן.

מעצבת דירות יוקרה

בנוסף להיותה מעצבת דירות יוקרה, לי אשבל עוסקת ב "עיצוב חכם" בעיצוב של כל סוגי חללי המגורים, כמו דופלקסים ודירות להשכרה ולמכירה, כמו גם בעיצוב משרדים, חללים עסקיים, אולמות אירועים ועוד.

הניסיון העשיר שלה הוא זה שמאפשר לה לגשת אל כל בית יוקרתי ולהתייחס אליו כאל יצירת אמנות, מה שמביא בסופו של דבר לתוצאה מרשימה העומדת במבחן הזמן ומשרה אווירה אלגנטית ומהודקת.
 
 


חולמים על עיצוב מושלם?
אני כאן כדי להגשים לכם אותו!

 מלאו את הפרטים
ונציג יצור איתכם
קשר בהקדם


לי אשבל- עיצוב חכם אדריכלות ועיצוב פנים

074-767-94-15

lee@smartdesignarc.co.il

אלה 16, ראש העין