תכנון ועיצוב משרדים לחברות

עיצוב משרדים לחברות ועיצוב משרדים לחברות הייטק הוא אחד התחומים המשגשגים ביותר בעולם הסטיילינג ואדריכלות הפנים. תכנון ועיצוב משרדים לחברות הוא תהליך מורכב, שצריך לגלם בתוכו התחשבות במגוון גורמים, הן מהפן האסתטי והן מהפן הפרקטי. זו הסיבה שסטודיו איכותי באמת לתכנון ועיצוב משרדים לחברות הוא מצרך נדיר ומעצבים זקוקים לכישרון רב על-מנת לייצר חלל שממלא את כל הצרכים של מקום עבודה, תוך דאגה לרווחת העובדים והמבקרים במקום ושידור אווירה ייחודית.

עיצוב משרדים לחברות

תכנון ועיצוב משרדים לחברות צריך לשלב בתוכו את השפה המיתוגית של העסק, יחד עם טרנדים בינלאומיים בתחום עיצוב משרדים לחברות ולצד מתן נופך ייחודי ומקורי למקום, כדי לגרום לו להשתרש היטב בתודעת הלקוחות ולשרת את העובדים בו בצורה הטובה ביותר. "עיצוב חכם", הסטודיו של לי אשבל, עוסק גם בעיצוב משרדים לחברות הייטק ובכלל בתכנון ועיצוב משרדים לחברות מסוגים שונים. לאשבל ניסיון רב בתחום והיא מצליחה לשלב בין טרנדים עולמיים בתחום לבין הצרכים הייחודיים ללקוחותיה, מה שהופך את המשרדים שהיא מעצבת ליוקרתיים, יפהפיים ומזמינים, כמו גם פרקטיים ונוחים.

עיצוב משרדים לחברות הייטק

הניסיון של אשבל בתכנון ועיצוב משרדים לחברות בא לידי ביטוי הן בתחום הסטיילינג הקליל יחסית והן בפן האדריכלי של עיצוב משרדים לחברות. השם שהעניקה אשבל לסטודיו – "עיצוב חכם" – מעיד על איכות עבודתה הגבוהה בתכנון ועיצוב משרדים לחברות ותהליך העבודה שלה כולל כמה שלבים קבועים במהלכם היא מבינה לעומק את המהות של המשרד והעסק ויוצרת קשר עם ספקים חיצוניים המתמחים בעיצוב משרדים לחברות הייטק ובכלל, על-מנת שיספקו את כל הדרוש לעיצוב: ריהוט, מדפים, תאורה, שטיחים, ריהוט משרדי, פריטי אמנות ועוד. התוצאה הסופית היא לא פחות ממושלמת ואשבל מקפידה להעניק ללקוחותיה ליווי צמוד לאורך כל התהליך, במיוחד בפרוייקטים גדולים כגון עיצוב משרד.

עיצוב משרדים לעורכי דין

עיצוב משרדים לעורכי דין הוא נישה בפני עצמה, משום שלעריכת דין יש תדמית מסוימת שצריכה להישמר ולבוא לידי ביטוי בעיצוב כולו, החל מצבע הספות וכלה בטקסטורות של הציורים על הקיר. לצד זאת, ניתן להשתחרר גם מהתדמית של רשמיות היתר המאפיינת עריכת דין, אך יש לעשות זאת בתחכום. עיצוב נכון של משרד עורכי דין ישדר אמינות, יוקרה ואלגנטיות, אך גם יהיה חדשני ומזמין ויאפשר ללקוחות להרגיש בנוח גם לאור הסיטואציה הטעונה יחסית והמשקעים המוקדמים האופייניים התנהלות מול עורכי דין.
 
 


חולמים על עיצוב מושלם?
אני כאן כדי להגשים לכם אותו!

 מלאו את הפרטים
ונציג יצור איתכם
קשר בהקדם


לי אשבל- עיצוב חכם אדריכלות ועיצוב פנים

074-767-94-15

lee@smartdesignarc.co.il

אלה 16, ראש העין